jetinafrika.reismee.nl

Heerlijk avondje is gekomen..

Lieve allemaal,

Hoewel het misschien lijkt alsof ik van de aardbodem verdwenen ben, wou ik jullie even laten weten dat alles goed met mij is en dat ik nog steeds gelukkig en wel in Wasso verblijf. De laatste weken vliegt de tijd echt door mijn vingers; het werk in het ziekenhuis, de gewone dagelijkse beslommeringen houden mij bezig en voorkomen dat ik nog verhalen schrijf, sorry daarvoor. Ondanks dat ik het druk heb, geniet ik desalniettemin ;) Het weer is hier momenteel heerlijk, het zonnetje schijnt en ik kan me moeilijk voorstellen dat het vriest in Nederland en dat de Sint dit weekend weer zijn intocht doet ;) Voor diegene die het vieren, veel plezier!

Nog ongeveer vier weken (4 januari) en dan komen Lat en ik naar Nederland, ik beloof dat ik voor die tijd nog minstens een of twee verhalen (+ foto's) zal plaatsen.

Heel erg bedankt wederom voor alle kaartjes, berichtjes, e.d., doet me goed.

Geniet van jullie Sinterklaasavond!

Dikke kus,

Jette

Reacties

Reacties

Aline

Hee Jet!
ben wel een beetje jaloers op jullie daar hoor! Zulk lekker weer !!
De laatste week draag ik geloof ik wel zes lagen, gisteren dikke wanten gekocht en heb een sjaal van een paar meter ;) Zo kan ik de kou wel aan..

De tijd gaat echt snel! Is het in januari alweer een 6 maanden geleden dat je wegging? Ongelooflijk! Geniet er lekker van daar en zet hem op met alles! Liefs uit Groningen
xxx

corrie

fijn dat het goed gaat
hier ook hoor
het is hier echt winter weer
geniet nog maar even van het lekkere warme weer daar!

groeten corrie klaas sieko en nienke

Aly

Moi wicht,
Leuk iets te horen. Het is hier nu heerlijk winterweer, alles ligt onder de sneeuw en nauwelijks wind. Dat was eergister wel anders. Brrrrrrrr, toen was het heel koud.
Echt weer voor snert. :)
Tja, het sinterklaas weekend staat voor de deur. Lekker om dat in zomerkleding mee te maken. Weer eens wat anders dan snowboots.
Fijn dat het goed met jullie gaat. 4 januari komt met rasse schreden dichterbij. Dat zal wel weer wennen zijn.
Dus......... geniet er nog maar even van. 'n Dikke knuf van Aly (Balie) uit Delfzijl

Annegriet Wijchers

Hoe kom je er toch steeds op om die arme jongen gedurende de koudste periode mee naar Nederland te slepen? Overwinteren, zeg ik! :)

Lotte

Hey Jet!

Je hoeft je niet schuldig te voelen hoor, ik vind dat ik ook te weinig berichtjes post! Desondanks lees en volg ik al je verhalen met veel plezier.

Geniet nog van de laatste weken daar en ik hoop tot snel!

X Lotte

Damian

Het is hier IJSKOUD. Sneeuw, hagel, vorst, wind....neeh, doen me dan maar de warmte van het Afrikaanse landschap! Goed om te horen dat je het nog steeds naar je zin hebt. Nog een paar weken en dan ben je weer terug op Hollandse bodem, tijd vliegt inderdaad. Ik wens je nog heel veel plezier de komende tijd.

Dikke kus en knuffel van de Pool

pjotter

he waailap nog eventjes en dan ben je alweer in dit koud kikkerlandje,,,,,,,,, had je vandaag nog gebeld maar kreeg je mailbox ervoor, ben erg beniewd naar je verhalen, je zal wel weer een hoop hebben meegemaakt. hier alles goed spanningen voor de kerstshow, hahah heel andere leven he, denk aan je en spreek je hopelijk gauw, groet pieter

Bern

Heerlijk avondje was gekomen,
Het is hier zo wit, daar kun jij alleen nog maar van dromen. Jij bent nu nog lekker daar, nog een paar weken rood verkleuren maar!
Ik ga volgende week ook weg uit het winterland, want ik ga een maand naar Thailand. Mmmm lekker warm aan het strand, met een cocktail in mn hand :-)
1 februari het moment van de waarheid, dan ga ik in Hengelo bij de chirurgie an die arbeit.

fijne laatste weken, voor je het weet zijn ze verstreken.

liefs bernadette

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!