jetinafrika.reismee.nl

Wasso, here we come!

De koffers staan klaar, alles wat ik daar denk nodig te hebben is ingepakt tot mijn blikken snert aan toe. Morgenvroeg vertrekken we in alle vroegte richting Schiphol, waarna we om 10.20 zullen opstijgen richting Tanzania. Aangekomen in Arusha verblijven we daar een nacht waarna we met een bus richting Wasso gaan.

Bedankt voor al jullie leuke berichtjes tot nu toe, zodra ik kan stuur ik bericht vanuit de 'bush bush', tot snel!!

Liefs,

Jet!

Esther Muurman

Hey Jet,

spannend, nog 1 dagje en dan begint het grote avontuur! Ik wil je alvast een goede reis wensen en heel veel succes in Tanzania!

Groetjes Esther

hanna

Blikken snert? Is het daar koud? Ik zou meer denken aan drop en stroopwafels!
Nogmaals heel goede reis en wees voorzichtig!

Robert van Poppelen

Hoi Henriette,
goede reis en ik blijf je volgen. Geniet van deze bijzondere gelegenheid, maar bedenk dat reizen in Afrika iets anders is dan in europa of azie. reis overdag en niet alleen. Een safari is natuurlijk een must. NgoroNgoro, Serengeti, LaKe Manyara en Lake Natron....zorg dat je er komt, want leven is meer dan werken alleen. groetjes Robert

Rene & Krista

Hoi Jet,
Maak er een fantastische reis van. Je ouders en zusters kunnen trots zijn. Maak even een foto van een Olifant haha vindt Leonie leuk. Groetjes ons

Aline

Hee Jet! :)
Hoe kan ik er zo naast zitten, ik dacht dat je de 17e zou vliegen! Goed dus dat je even een stukje hebt geschreven;)
Spannend allemaal! Zet hem op daar en ga ervan genieten! Heel goede reis en dikke knuffel, xxx Aline

Tineke

Hey Jet

Wens jou een hele fijne vakantie toe
en dat de snert je maar lekker mag smaken daar :-)

Grtz 10eke

henriette

we willen je een hele fijne tijd toe wensen daar in tanzania,wees voorzichtig,en hou ons een beetje op de hoogte,

liefs eltjo en alie

Peet

Het is gelukt ik zit erin. Nou laiverd nogmaals een hele goeie reis en heel heel veel plezier daar, geniet er van. Ik hou je in de gaten.
Dikke smok Peet.

ina

hoi schat nog een berichtje van ons hier op de schelp
dikke kussen van ons en een goede reis morgen we denken aan je doeiiii en ook aan pa en ma en jan natuurlijk. nou doei en sucses.

Akeel

He lieve jet, Veel plezier daar in Tanzania en wees voorzichtig.
groetjes,
Akeel

bern

he jet!
heel veel plezier daar! je zult eerst wel even moeten wennen aan de andere temp en cultuur, maar gaat vast goedkomen!
goed insmeren he ;-)
x bern

Stef

Snoes! Geniet ervan he! Je zal een geweldige tijd hebben daar! Hou me op de hoogte hoor ;)
Zal je missen!
Liefs Stef
PS Niet met enge mannen meegaan hoor :P

Damian

JET! Ik hoop dat je vlucht soepel gaat! Heel veel plezier toegewenst en mocht de snert op raken, geef dan een gil, dan laten we via DHL wat extra pallets met snert bezorgen daar in Afrika.
Verder pas op voor de zon en voor leeuwen, voor de rest gewoon onbegrenst genieten en leren!
Ik hou je in de gaten! Succes!

dropscheet en co

ik hoop dat je er nu bent als je dit leest goede reis gehad ik had van jann gehoord dat je een uur later was gegaan ik hoop dat alles goed is gegaan.
ik lees het wel kusjes van ons.

Lisa

Hey Jet, als je dit leest ben je geland en vond je t achteraf ook enorm meevallen! ;-) Ben erg benieuwd naar je mooie verhalen! Ik weet zeker dat je een top tijd zult hebben daar! Dat je zult balen als je weer terug moet en het met ons zal moeten doen! :-) Een hele leuke tijd daar gewenst, heeeeeel veeeel plezier!! Dikke kus vanuit Nederland

Liza

Moi Laiverd,
Heb je een goede vlucht gehad? En hoe zijn je eerste indrukken? Ik hoop dat jullie het volg vliegtuig halen morgenvroeg! veel plezier! En veel liefs

Emmeliek

heeey JEt
veel plezier in Tanzania he
ben je al aan gekomen
denk het wel :p
maar goed wij gaan zo wandelen met klaas en berta en de kinderen in het boskroonpad.

doeiiii
dikke kus mij en kevin en ina

PS dropscheet en co is me moederxD

Rianne

hoi lieve Jet,
Mailadres is goed hoor, ik heb je mail gekregen. Erg leuk om zo met je mee te reizen. Hopelijk heb je een goede reis gehad. Veel succes meid en geniet ervan!
Kus Rianne

Katrien

Lieve Jet,

Leuk die verhalen! Ik ga ze zeker lezen. Kijk al uit naar het vervolg. Je bent ondertussen al aan je spannende avontuur begonnen! Heel veel plezier en succes met de praktijk daar!

liefs
Katrien en groetjes van John Peter

Thea & Reitze

Hoi Henriëtte,

Goede reis gehad? Heel veel plezier en succes bij alles wat je gaat doen.

h.groet

T & R

Bianca

Heej Jet!
Ik hoop dat de vliegtuigen al je blikken snert hebben kunnen houden (vooral de 2e vlucht ;) en dat je zonder al te veel stress over bent gekomen!
Enjoy en ben benieuwd naar je verhalen en foto's!
xx

Cora

Sooo Heee, wat ben jij een eind uit de richting.
Dat is wel even wat anders dan ons (momenteel bloedhete) kikkerlandje. Leuk hoor.
Hoop dat je daar veel opsteekt en verwacht dat ze daar erg blij met je zijn. Zet em op en Kop d'r Veur! moi he