jetinafrika.reismee.nl

Nog niet ten einde..

Lieve allemaal!

De vumbi is afgespoeld, de zomerse kleding is vervanging door een wollige outfit en ik ben alweer helemaal ingeburgerd in een Nederlands ziekenhuis. Dagelijks bevind ik mij nu in het Delfzicht Ziekenhuis, waar de snerten alle andere heerlijke winterse maaltijdenrijkelijk vloeien en waar het Gronings weer volopom mij heen klinkt. Wat is het anders dan in Wasso! Maar wat heb ik hier ook alweer eenplezier gehad.Patiënten zijn in allerlei soorten en maten voorbij gekomen: dik, dun, oud, jong endoof of hardhorend..Overeenkomsten met Wasso zijn er echter ook, zo ontschiet (letterlijk ;) hier een patiënt ook wel eens de ontlasting enheersen er eveneens alternatieve ideën om de genezing te bevorderen, ooit eens een zoute haring geprobeerd bij galstenen? ;)

Ondanks de verandering van omgeving is Wasso niet uit mijn geheugen te wissen en dat het nog niet geheel ten einde is, bleek afgelopen vrijdag. Ik kreeg toenhet bericht dat mijn verhaal geplaatst gaat worden in een medisch tijdschrift genaamd 'Arts in spe', ontzettend leuk natuurlijk! Dat is nog niet alles want ook Libelle (jawel) heeft interesse getoond. Zelf had ik dit nooit verwacht, maar dat maakt het des te leuker.

Ik houd jullie op de hoogte!

Veel liefs,

Jet!

Reacties

Reacties

Nynke

Jet, wat leuk! Je kan ook gewoon ontzettend goed schrijven! Het was superleuk om over je belevenissen te lezen.

X

Aly

Hey die Jet,
Van harte gefeliciteerd met dit prachtige vervolg op je zeer beeldende- en prachtige reis verslag. Je hebt het dubbel en dwars verdiend.
Wat een succes.

groeten van Aly

Robert

Volgens mij is Paul en Witteman de volgende. Of heb je liever de Kerstuitzending van "all you need is love"?Overigens ook zonder jouw bijzondere binding raakt je Afrika nooit meer helemaal kwijt uit je systeem.
Groet, Robert

de mannen

jee jet ik zeg het 10 keer tegen je dat je heel goed kan schrijven, maar ja het is dus echt zo he, lang leve de nieuwe saskia noort. of een dokters roman?

alie en eltjo

hallo jet,
geweldig,dat je verhaal in tijdschriften komen,hou je ons op de hoogte wanneer,??
gisteren nog even met je ouders geproken,ze hebben het geweldig gehad,mooi voor ze ,dat ze zo hebben genoten,hebben ze echt verdiend.
gaat alweer de goede kant op met jou,gelukkig maar weer,gezonheid gaat boven alles.
wens je alle goeds toe,en hoop je gauw weer eens te zien en te spreken.
alie en eltjo

Lisa

Heyy Jet!! Wat leuk!!! Maar je schrijft ook heerlijk!! Liefs

Dees

Wat toffffffffffff! :D Hihi, vet mooi, je hebt zoveel talenten, zie het zelf nu eens in ;) ben trots op je! Kiss vanuit Melbourne ;)

Ben, Sophia en Noél

He Jet,

Wat heerlijk om nog even z'n leuk stukje te lezen op je site.
Wij hopen dat je ook in de lellebel (zo noemt so de libelle)komt want die leest so altijd en dan is het extra leuk als er iets van jou in staat, weet je wat we gaan hem dan speciaal kopen om te bewaren zo kunnen we het ook aan Noël laten lezen als hij groot is en kan hij er misschien inspiratie uit halen.
Nou meid succes in Delfzijl en tot gauw.
Ben, Sophia en Noël

Liza

Heeey wat gaaf!! Nou dan ga ik voor 1 keer in mn leven een Libelle kopen!! :D

Trijn.

Ha die Jet, Gefeliciteerd meid, straks er nog schrijfster
bij, leuk voor jouw hoor....na al die verhalen die jij hebt geschreven, en die er nog volgen....
Tot ziens, Jet op 21 nov.?
Ik zie er naar uit . Liefs,Trijn.

bertha

Zie je nu wel,ik had dit wel verwacht!
super hoor,we horen wel waneer de super dikke libelle uitkomt he?sucses met je stage verder.liefs ons

wilma

super dat je verhaal geplaatst wordt. Terecht,als je eraan begint te lezen vergeet je alles om je heen.
Heel veel beterschap nog. De laatste loodjes wegen heel zwaar.
wilma x

Rene

Moi Jet,

Wat kan een leven snel veranderen,he. Van student naar zieke patent in verweggiestan Afrika naar een schrijfster voor Libelle..... om vervolgens je rondje te lopen in Delfzicht ziekenhuis. Je vader en oeder hebben wat talenten op de wereld gezet, Klasse hoor. Groetjes Batjas

Rianne

Hey lieve Jet,

Wat geweldig meid! Super, het is je zo gegund.
Hopelijk ben je gauw weer opgeknapt en zien we elkaar binnenkort weer.
Doeii, dikke smok,

Greetje

Jet,

Proficiat, dat je verhalen gepubliceerd worden. Het is je van harte gegund

Groetjes Greetje

jackeline

hoi Jet

Het is weer goed om te horen dat Nederland je ook weer goed bevalt, wat leuk dat je verhalen ook in de bladen komen te staan. Straks ben je ook een bekende Nederlander.

Groetjes Jackeline

pieter

moet ik al een libelle kopen? dat is het begin van een grote schrijf carriere, ben benieuwd wat het volgende artikel is???

Trijn.

Hallo Jet,

Ja Jet, weer een kort maar mooi stukje van onze collega Pieter, ben zelf ook zeer beneuwd wanneer
ik naar de winkel moet......... .

Tor zaterdag. Trijn.

Trijn.

boven staande staat een klein foutje.

pieter

was vanmiddag heel blij met je sms, geniet ervan,

pieter

he jet als schrijfster moet je toch af en toe ons even op de hoogte houden van je leventje, het is zo rustig zo

Renée Staal

Leuk meid!

pieter

nog een paar dagen en dan is je grote liefde weer bij jou, wat kan het leven ook raar lopen, vindt het wel jammer dat er geen nieuwe verhalen bij komen, maar ja het werk en de liefde gaan natuurlijk voor he.

pieter

en ja hoor de grote liefde is er, geniet ervan, en ik wens jullie hele fijne kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar.

pieter

jet zoveeel weer gebeurd , wil weer een leuk verhaal................

pieter

10 januari en nog steeds niet, jee jet je moet deze site wel een beetje actief houden, ik zal en blijf je volgen.

pieter

ha die jet en de 3 de boek is ook uit binnen een dag, bedankt voor het lenen, rianne wil ze ook graag lezen, maar ze zal nog even aan jou vragen of het mag? maar vast wel,,,,,,,,,, maar jet ik ga je in tanzania bezoeken, ik wil het ook zien voelen en ruiken, pfffffff alleen lang in het vliegtuig, mijn man is nog niet zo te porren naar jou ziekte, dus die moet ik nog overtuigen anders kom ik alleen op kraam visite, zet de thee maar klaar, maar wel een vol kopje he

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!