jetinafrika.reismee.nl

Wasso, here I come (again)!

Lieve allemaal,

Daar was ik weer ;) Een poosje ben ik 'offline' geweest, maar nu zal ik proberen jullie weerop de hoogte te houden van mijn belevenissen, want inderdaad ik ga weer naar Afrika! De zenuwen gieren op het moment door mijn lijf, ik zie er enorm naar uit om Lat enTanzaniaweer te zien, maar vind het toch ook spannend om mijzelf weer bloot te stellen aan al wat daar leeft en zweeft (en dan doel ik met name op die ene speciale malaria - mug) Ben echter goed voorbereid, antibiotica, malariaprofylaxe, het gaat allemaal mee en heb goede hoop dat het wel goed zal komen. Morgenvroeg om 11.10 vlieg ik met de KLM en ben als het goed is om 21.30 op het vliegveld in Kilimanjaro alwaar Lat mij zal ontvangen. Het reizen daar zal wel weer een belevenis worden, het vervoerop zichzelf natuurlijk alleen almaar ook wat ik met me mee sjor. .Hebonder andere deACTIONgoed gespekt door daar een voorraad aan speelgoed voor de kinderen te kopen, naast nog tig andere dingen, moet dat allemaal mee in de bus naar Wasso ;)Zodra ik kan, mail ik jullie hoe het allemaal gegaan is!

Liefs,

Jet

Reacties

Reacties

rene batjas

He Jet,

Echte liefde, prachtig om het te lezen. Goeie reis en heel veeeeeeel plezier.

Stellie

Hoi Jet,

En hele goede reis, veel plezier en pas goed op jezelf.

Groetjes en een dikke knuffel van hier.

Albert

alie en eltjo

hallo jet,
wij wensen je een goede reis toe,en wees voorzichtig .de groetjes aan lat.

liefs alie

Robert

Ben benieuwd naar je belevenissen en wens je veel plezier. Maak er een mooie tijd van. Groet Robert

bertha en fam

hoi, heeeeeeel veel plezier en een goede reis en de groetjes aan lat. en we zien nu al uit na je verhaal, liefs van ons.

pieter

en ja daar ga je weer, pfffffffff, knap moedig en natuurlijk heel gewoon dat je naar je grote liefde toegaat. kan me voorstellen dat je je zorgen maakt om die ellendige mug, hier in ons landje hoef je alleen maar bang te zijn voor teken, ik wens je weer een goede reis toe, en kan me nu alweer verheugen op je verhalen. ooit zal ik wasso met eigen ogen zien, maar ik wacht nog even tot je daar een soeveniers winkel hebt hihihhi. groet aan let en we bellen faxen skypen we zien wel, xxx van ons

corrie

ha jet

wij wensen je een fijne reis en veel plezier
we worden wel op de hoogte gehouden
door pa
pas goed op jezelf

groeten en veel liefs corrie klaas sieko en nienke

Annelieke

Lieve Jet,

Wat leuk dat je terug naar Wasso gaat. Hoe lang ben je van plan te blijven? Een heel goede reis en heel veel plezier :)

X

ineke

Jet

Heel veel plezier en een goede reis

Pas goed op jezelf hoor

ben sophia en kleine noël

lieve jet

wij wensen jouw een goede reis toe en heel veel plezier.
Doe je de groetjes aan lat.en als je je even verveeld als lat aan het werk is en je hebt zin om te skypen dan stuur je maar een mail.
pas goed op jezelf

dikke knuffel van ons

Maaike

Lieve Jet,
Een hele goede reis en heel veel plezier! Pas goed op jezelf en vergeet niet wat deo mee te nemen voor in de bus ;). De groetjes aan iedereen!
Liefs Maaike

Aline

Hai Jet!
Super dat je weer gaat hoor :) Geniet ervan zoveel als je kunt!! Groetjes aan Lat en ben benieuwd naar de komende verhalen.
Dikke kus, Aline

Tineke

Hey Jet

Fijn dat je weer naar je lief gaat
pas je wel een btje goed op jezelf
ga me weer verheugen op je verhalen

liefs 10eke xx

Esther Muurman

Hey Jet,

Wat leuk zeg dat je weer terug gaat naar Tanzania, zag laatst een aankondiging voor grenzeloos verliefd en vroeg met toen af hoe het met jou en Lat ging. Maar ga je alleen reizen of ga je daar ook werken?

Heel veel plezier!
Groetjes Esther

Desirée

Laiverd, we reizen in gedachten met je mee! Ik ga je missen! De groetjes aan Lat en pas op elkaar, dikke knuffel! En...everything will be OK skatje! :) Doeeei!

Derk

Ha, die Jet !, goh ik net terug uit van de sneeuwpistes, en jij naar Tanzania, hoezo "globetrotters' ? Hee ,ontzettend veel plezier,en geniet van elkaar, (en de mooie omgeving natuurlijk) Dikke kus van mij !

"waailap"

Bianca

Heej lieverd!
Super veel plezier gewenst en een goede reis! hoop dat je dit keer wat fitter terug komt! :) Doe Lat de groetjes!
Liefss xx Bianca

Liza

Hey Jet! Heel erg veel plezier! Geniet ervan! :-D

Liefs Liza

suus

hey jet,
super zeg!! Maar zo wordt natuurlijk ons afspraakje in enschede geen succes!! Veel plezier daar weer, niet weer ziek worden. En als je terug bent moeten we echt af gaan spreken!!!
Ik ben nu in grunn maar weer een dag te laat voor jou helaas

suus

en natuurlijk nog een hele dikke knuffel!!!!

marjolein tuinstra

heej wereldreiziger!

Doe een beetje rustig aan met die bug en doe voor de rest vooral niet rustig aan ;) Have fun!!

xmar

Marrit

Hee Henriette,

Leuk dat je weer naar het verre Afrika gaat. Heel veel plezier en hopelijk brengt Tanzania je alles waar je op hoopt...

liefs Marrit

Jan en Janine

hey jet

Goede reis en heel veel plezier in het verre Afrika.
Kalm aan he

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!